søndag 6. mars 2011

DIY, Hermegås ;)

Som mange andre her inne har jeg fått laget meg en liten fuglekasse, tapetsert i tapet fra innreda.com. Enkelt og greit!



Endelig har vi kommet til mars måned og våren er klart i siktet!! Åååh, som jeg gleder meg!
Jeg er definitivt ikke noe vintermenneske. Været har vært på topp i helga, og man har faktisk kjent at sola har varmet! Så helga har vi tilbringet tiden en god del ute! Deilig! :-)


Tekstfarge
I dag har vi kost oss foran tv'n, måtte jo bare få med oss Nortug & co! Helt fantastisk! HURRA!! Og så har vi selvsagt kost oss litt ute og fastelavensbolle til kvelds! En herlig søndag! Ukens beste dag :-)


Håper alle får en god start på uka!

Klem!

2 kommentarer:

  1. Hei ☺
    Supersøt fuglekassa blei! Herlig og vårlig!
    Nå lengter jeg virkelig etter vår og varmere tider! Det skal bli herlig!
    Ha en fin kveld
    Klemmer Janne Merethe

    SvarSlett
  2. Så søtt det vart!:)
    Eg og har laga eit slikt, moro arbeid;)
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg! Da blir det enklere for meg å finne deg også :o)