lørdag 12. mars 2011

Solskinnslørdag!!

God morgen!
H
er i huset starter morgenen rundt kl 06.00 uavhengig om det er helg eller ikke! Men siden uka går unna i superfart er det godt å få litt ekstra tid med lillemor!
Så nå har vi spist frokost og sett på Lokmotivet Thomas!
(Endelig er det noe annet enn Timmy tid som fanger veslas oppmerksomhet, man kan jo bli litt lei av å ha Timmy tid-sangen fullstendig klistra på hjernen hele uka ;))



Sola skinner, og straks skal vi reise ut for å få unna noen små ærend! For så å reise hjem for å diske opp med frokost til han som fortsatt sover! Vel fortjent :-)



For et par uker siden falt jeg for fristelsen og kjøpte noen søte skåler og ei mugge på Kremmerhuset! Alltid godt med litt friske farger :-)
Passer fint med skiltet jeg fikk av min ene bror til jul!



Ønsker dere alle en fin helg sammen med kjente og kjære!



Solskinnsklem!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg! Da blir det enklere for meg å finne deg også :o)