tirsdag 15. mars 2011

Ny lampe på 1-2-3!

God kveld!

V
i har vært så heldig og arvet ei gammel lampe fra Halvors mormor. Med litt spraylakk og ny lampeskjerm ble den så god som ny! Synes den ble så fin.
Og så passet det bra siden husets lille ramp klarte og rive ned den gamle..! Slik må man regne med!
Tror egentlig at jeg kunne laget et eget skap med ting som må limes eller fikses på!! For her går det litt hardt utover innventaret for tiden ;)



Ingen hemmelighet at jeg har fått litt dilla på tapetsering av div. småting! Utrolig hva et lite stykke papir kan gjøre ;-)



I de siste dagen har veslemor ikke vært helt i form, høy feber og ordentlig slapp. Ikke noe godt når de små blir syke. Men har hun heldigvis fått antibiotika, så nå går det rett vei! :)

Nå skal kjerringa i huset kose seg med en appelsin og "Frustrerte fruer"!

Ønsker dere en fin kveld!

(Ser bloggen har hatt en del besøkende i det siste, og det synes jeg er veldig koselig!! Men legg igjen et lite spor da vel, så kan jeg titte innom dere også!! :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg! Da blir det enklere for meg å finne deg også :o)