søndag 6. februar 2011

God morgen!

Før helgen fikk jeg pakka jeg hadde bestilt fra Panduro! Bestilte de nye Tildaboksene (+ litt til ;-))! Og distre som jeg er tenkte jeg ikke på å se på størrelsen!
Jeg innbilte meg at de var myye større enn det de var! Planen var egentlig å oppbevare ledninger og andre duppetitter til kamera o.l!
De så jo så store ut på bildet ;-)
Men, men, noe skal jeg nok klare å bruke de til! Er jo egentlig fine bare til pynt også, da!



I dag skinner sola fra skyfri himmel og dagen skal nytes med venner og familie ute!
Og det arrangeres Barnas skidag så her skal det smøres mat og kokes kakao før vi setter snuta ut i det fine været!



Ha en herlig søndag!!

Klem!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg! Da blir det enklere for meg å finne deg også :o)