tirsdag 30. november 2010

Stor gutt, små gleder ;)

I år som i fjor har jeg laget julekalender til "lille" storegutt i huset :-)



Han må nok være forberedt på at dette er det siste året for til neste år er han for stor til slikt ;) Da er det Vilde sin tur til å få julekalender ;-)



I dag har gradestokken vist rundt -20 hele dagen så i dag har vi hatt innedag med fyr i peisen og det som hører til.
Håper det snart kan bli litt mildvær slik at Vilde kan få prøvd det nye akebrettet sitt!
Nå skal jeg slappe av litt på sofaen med pepperkaker og te før jeg før natten kaller. Gleder meg egentlig til det siden jeg leser ei veldig spennende bok for tiden. "Rødstrupe" av Jo Nesbø!!

Ha en fin kveld!

Klem!


2 kommentarer:

  1. Så koslege bilder! Gleder meg til å lage kalender til Ariel neste jul:)
    Kos deg med boka!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Så heldig han er da! Blir spennende med Vilde neste år da:) De skjønner fort at det er noe bra! Boka du leser er vedlig spennende:)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg! Da blir det enklere for meg å finne deg også :o)