lørdag 27. november 2010

Da var vi i gang!

Siden vi har mange planer for helga tok jeg fram litt adventspynt i dag.
Koselig med litt ekstra lys i vintermørket!
I et lite øyeblikk følte jeg meg som Hjerterud fra The Julekalender siden jeg ikke fant igjen esken med adventspynt med det samme. Fikk litt panikk siden jeg tok et en rask ryddesjau i kjelleren for et par måneder siden.
Det gikk litt fort unna, så det hadde ikke overrasket meg om jeg hadde klart og kastet det!



Englene kan vel kanskje ikke defineres som adventspynt, med siden de lå i samme eske ble de satt fram de også ;)



I kveld har vi kost oss foran tv'n med X-faktor og Senkveld med Thomas og Harald.
I dag var det rakafisk på menyen. Jeg er vel kanskje ikke av de som kan si at det er favorittmaten, men jeg spiste da litt!

Ønsker dere alle en fin adventshelg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg! Da blir det enklere for meg å finne deg også :o)