mandag 15. november 2010

Jul på forskudd?

Nei, egentlig ikke! Det er bare det at jeg synes klementiner er så innmari godt, og at Amaryllis er en så fin og enkel blomst!



Det blir vel som å banne i kirka her inne å si at man ikke er så innmari glad i alt som har med jula å gjøre.
Men jeg må jo innrømme at jeg er veldig glad i pynte til jul, når den tiden kommer.
Nå som vi er inne i den mørkeste tida i året er det jo veldig koselig med litt ekstra lys i vinduene også da.



Her på Gjøvik har det kommet ca fem cm med snø i løpet av helga og sola skinner. Nydelig! Nei, nå får jeg vel lage litt middag til mannen i huset som snart er ferdig på jobb. Han er nå inne i sin aller siste uke med jobbing før han skal ut i permisjon.
Vi er så heldige og får to uker sammen alle tre før jeg begynner på jobb igjen den 6. desember. Litt uvant blir det og ikke være hjemme med Vilde, men skal nok gå bra det også!

Ha en fin mandag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg! Da blir det enklere for meg å finne deg også :o)