tirsdag 23. november 2010

Det var en gang..!

I dag har jeg endelig fått gjort masse i den ytterste gangen! Og jeg er såå glad for det!!



De fine møblene har jeg fått av min kjære pappa for en god del år tilbake.
De har vært stuet borte på soverommet vårt ett års tid nå. Stuet bort er vel litt feil å si, men synes det er godt å ha de litt mer fremme.
Planen var egentlig å få tak i en slagbenk slik at vi fikk litt mer plass til oppbevaring av klær og slik, men har fremdeles ikke funnet en som var liten nok.
Vi har nemlig ikke all verden av plass å gå på!



Balderpus, husets konge(!!), var ivrig etter å bli tatt bilde av!



I går gikk Halvor ut i pappaperm så i dag har han vartet opp med ribbemiddag.
Nå er det sofaen som gjelder resten av kvelden!

Ønsker dere en fin tirsdagkveld!

2 kommentarer:

  1. Så fine bilder, den stolen er jo bare herlig :)

    Ha en fin kveld, klem fra Bente :)

    SvarSlett
  2. Det ble kjempe fint i gangen. Må komme å se snart:)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg! Da blir det enklere for meg å finne deg også :o)