lørdag 8. mai 2010

Titt deg :)

Dagene flyr avgårde og det er vanskelig å henge med i svingene! Hagen er heldigvis ferdig til 17. mai, nå gjenstår det bare å plante litt blomster i urnene og litt beskjæring av bærbusker, så er vi ferdige! Skulle nok ønske at jeg hadde litt mer grønne fingre og mer tid til å styre litt mer ute. Siden huset tidligere er bebodd av et eldre ektepar var det godt opparbeidet med fine blomsterbedd, men disse har dessverre grodd igjen og drømmen er å få gravd opp igjen og plantet litt. Men det får vi ha til gode :) Nå er jeg bare fornøyd med å få raket opp og plantet litt i urner!
Helga har så langt innholdt grilling, besøk av gode venner og sofakos og planen er å gjøre akkurat det samme i kveld også, samt å sende inn bilder så jeg får startet med lage album av gullet vårt! Gleder meg! Ha en fortsatt lørdagskveld på selveste Frigjøringsdagen!
Klem :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg! Da blir det enklere for meg å finne deg også :o)