søndag 2. mai 2010

Første helg i mai!



Etter en hard uke med omgangssyke er jeg nå oppe igjen, og godt er det! Vilde har nå sin andre natt på eget rom, noe som nok er tyngst for mammaen! Må nok innrømme at det var litt tomt når jeg skulle gå til sengs på lørdagskvelden, men siden vugga nå har blitt for liten og en gubbe i hus som i dag startet med skiftarbeid igjen så er det greit å innføre det først som sist! Og siden hun sover veldig godt der skal det nok gå kjempe greit. Det er så skummelt at tiden går så altfor fort, og siden folk sier at det bare går enda fortere jo større de blir så blir jeg rent skremt!! Jeg vil ha en pauseknapp, og det NÅÅÅ!!
Jeg er så takknemlig for å ha fått ei så utrolig nydelig og velskapt jente! Jeg er såå stolt!! ;) Det å bli mamma er det største!!
Ellers så har helga innholdt bursdag siden Halvor fylte år i dag. Så her i huset har det vært koselig besøk av store, små og firebeinte stort sett i hele dag! Selvsagt lå kameraet stort sett godt gjemt i skuffen, men noen bilder husket jeg på å ta!
Nå gjenstår det bare litt opprydding før snuppa våkner og skal ha litt mer mat for natta! Siden Halvor jobber natta i natt har jeg bare planer om å sitte oppe og nyte god kvalitetsmusikk bare for meg selv! Hva er livet uten musikk?!
Sov godt, når den tid kommer :O)
Klem!


Har forresten begynt å kjøpe roser på Rimi, disse koster kun 39,- og holder mye lengre enn andre jeg har kjøpt på blomsterbutikkene. I tillegg synes jeg disse faktisk er mye finere!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg! Da blir det enklere for meg å finne deg også :o)