onsdag 13. oktober 2010

Ukas fangst

Her om dagen var jeg og mamma på loppis, og jeg var så heldig å komme over denne fine veggklokka, og det helt gratis!! Spørs om kar'n i huset er like begeistret da han sa:
"Har du hengt den opp allerede?!" Pytt, pytt, jeg er i allefall fornøyd! :-)






Litt usikker på om jeg skal male den eller om den skal få lov til å forbli i den fargen som den er. Slik den er nå står den i stil med spisestua, men hvis den skal lakkeres i fremtiden, noe jeg har tenkt veldig mye frem og tilbake om, blir det nok en annen farge på den også!
Ellers har jeg andre prosjekter på gang, har blant annet fått en mini seksjon av mamma som jeg forhåpentligvis er ferdig med å male nå etter tredje strøket. Blogger vel om den når den er helt ferdig!



skal jeg slenge beina på bordet og nyte det nyeste "Vakre hjem og interiør" som dukket opp i postkassa i dag. Lillemor er ikke helt i slaget om dagen, har hatt høy feber i dag. :( Så vi får se hva natten bringer. Håper hun er bedre i morgen. Vi har vært så heldige at vi har sluppet unna det inntil nå, er så vondt når de små blir syke.

Klem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg! Da blir det enklere for meg å finne deg også :o)