fredag 15. oktober 2010

Endelig helg... igjen!

Dagene flyr avgårde i en fei. Planene er mange og det man får gjort er heller mindre, men slik er det vel. Uka har vært preget av sykdom er i huset, men nå er lillemor heldigvis i form igjen. Og ingenting er vel egentlig bedre enn det.

Har da fått malt litt denne uka og ;)

Har fått plassert litt i det, men er nok ikke helt fornøyd ennå!
Planene var store for at jeg skulle samle på dette serviset, men det har visst bare blitt med tanken så langt!
I kveld har vi kost oss med kjempe god take-away som svigers var så snill og kom på besøk og spiste sammen med oss! Nam-nam :-) Har til og med fått lagt ansiktsmaske i kveld, og nå føler jeg meg frisk og god i ansiktet. Ja, takk til flere fredager i uka!! :-)
Ønsker dere en fin helg :-)

1 kommentar:

  1. Jeg hadde glemt at du hadde fått den ny blogg jeg Wenche - ikke rart jeg ikke har sett noen oppdateringer fra deg i det siste da:-) Men¨nå er den lagt til og jeg skal få med meg alt det fine du driver med igjen:-)
    Så mye fint du har fått deg i det siste! Og det skapet var jo supersøtt! Klokka også! Jeg har så lyst på ett skikkelig gjøkur jeg:-)

    God helg!

    Line

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg! Da blir det enklere for meg å finne deg også :o)