lørdag 25. september 2010

Koselig formiddagsbesøk og spa!

I dag har jeg og Vilde hatt hyggelig besøk av min bestevenninne og hennes stedatter! Og når en får besøk av en femåring må man selvfølgelig bake sjokoladekake og pynte med rosa hjerter ;-)

Nå har vi vært flinke og gått en tur på butikken (har egentlig ikke noe valg siden jeg har solgt bilen min og er fremdeles på leting etter ny, og Halvor er på jobb!!), så nå er dagens trim unnagjort!
I kveld kommer mormor og sitter barnevakt et par timer og vi skal på spa med behandling på oss jentene, sammen med et vennepar av oss. En liten overraskelse fra guttas side!
snille de er! Gleder meg masse :-)






Ha en fin lørdagskveld!!

1 kommentar:

  1. Hei:)
    Så flink du er da! Både kakebaking og litt trim på dagen:)
    Håper dere koser dere på spa!
    Ha en fortsatt flott helg
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg! Da blir det enklere for meg å finne deg også :o)