mandag 20. september 2010

Ha det på badet!

Siden jeg fikk et lite innfall om å endre litt på badet her om dagen var det bare å sette i gang! Dørene som tidligere var eik-laminat ble malt hvite og hyllereolen ble byttet ut med et skap vi fikk av svigers.
Vi har et veldig lite bad, og det hjalp på å få det hvitt.



Krakken er opprinnelig en gammel malingskrakk som var kledd i hvertfall fem forskjellige farger. Pusset ikke noe særlig på den før jeg malte så da fikk den en litt slitt utseende!



Har planer om å kjøpe nye knotter til skapet, men har ikke funnet noen jeg liker ennå, så da tok jeg likeså godt å spraylakkerte noen trehvite knotter jeg hadde liggende. Helt greit så lenge :-)

Ha en fin kveld videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg! Da blir det enklere for meg å finne deg også :o)