mandag 28. juni 2010

Skal det være en kopp te?!

Etter å ha blitt ferdig med alt som måtte gjøres inne var det veldig godt å sette seg ned på verandaen med en kopp te.
Pleier som regel å kjøpe te i løs vekt på Black Design, og Morgenbris er den store favoritten! Som den store te-elskeren som jeg er ble jeg veldig glad når jeg fikk se at Kremmerhuset hadde fått inn Whittard of Chelsea te (mener ganske så sikkert det var det, eller så var det en som var veldig lik!!) som jeg kjøpte den gangen jeg var i London. Det er nok en av den beste teen jeg har smakt så den ble visst fort tom!! Akkurat den dagen jeg var på Kremmerhuset var det så varmt at det fristet ikke med te i det hele tatt, men tenker jeg må ta meg en tur ned i tilfelle det blir tomt!



ha en fin kveld!





NB!! Ja, Kremmerhuset hadde Whittard of Chelsea-teen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg! Da blir det enklere for meg å finne deg også :o)