søndag 13. juni 2010

Bollespising og VM!






I dag har jeg hatt besøk av to gamle klassevenninner med barn! Altfor sjelden vi treffes desverre, men når vi endelig gjør det har vi mye å ta igjen så timene flyr avgårde!
Vilde er veldig glad i lyd og at det skjer noe rundt seg, så hun har storkosa seg med to gutter som var veldig interessert i henne!
Nå har jeg satt meg godt til rette i sofaen med PC'n på fanget og hånda. Planen var egentlig å se Tyskland - Australia. Ja, du leste faktisk riktig!! Jeg skal se på fotball!! Til vanlig er jeg ikke noe særlig interessert i fotball, men VM, EM o.l synes jeg faktisk kan være litt spennende!
Ha flott søndag videre <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg! Da blir det enklere for meg å finne deg også :o)